Passa al contingut principal

Projecte Erasmus+: Reduint la petjada de carboni

 Un dels objectius del nostre projecte Erasmus+ de curta durada per al curs 2022-2023 era que fóra el més sostenible possible. Durant este curs s'han realitzat 9 mobilitats de professorat, 3 a Eslovènia i 6 a Malta.


Per tal de reduir la petjada de carboni, una de les mesures que proposàrem va ser la de plantar un arbre per cadascuna de les mobilitats realitzades dintre del projecte. Els professors participants de les mobilitats plantàrem en primavera 9 carrasques al jardí del centre. 




Ara seguim cuidant-les per a que es convertisquen en arbres grans i forts!

 

Comissió d'Internacionalització d'ISCA


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Curs de formació "Diversity" en Malta

  Sempre havia desitjat ser alumna Erasmus però quan era estudiant universitària per diferents motius no vaig poder fer realitat un dels meus desitjos.    A ra, i gràcies a l’oportunitat que m’ ha donat la Comiss ió d’internalització del IES Consuelo Aranda, ho he pogut fer realitat.    Ha estat una de les millors experiències formatives que he viscut fins ara perque aprens, coneixes i convius amb altres companys i companyes d’altres nacionalitats. La meua experiència ha durat 7 dies a Malta, país on es barreja la cultura anglesa amb l’estil de vida mediterrani. He tingut l’oportunitat de millorar la meua comunicació oral amb l'anglès a més a més, de formar-me amb un curs de Diversity .       Un dels objectius principals del curs era conèixer i aprendre com motivar als alumnes de diferents nacionalitats, i el repte que els suposa a aquest alumnat, aplegar a un altre país i de cop i volta haver d’aprendre dos idiome s i fins i tot tres. Al realitzar aquest curs ens oferia la

Curso de formación en CLIL en Dublin (Irlanda)

  Hola a todos, cuando la Comisión de Internacionalización del IES Consuelo Aranda, centro en el que trabajamos como profesoras nos brindó la oportunidad de participar en el programa Erasmus +, sentimos, desde el primer momento, que era una oportunidad que no podíamos ignorar. Estábamos seguras que esta experiencia iba a ser muy enriquecedora ya que nos iba a permitir, no solamente mejorar nuestros conocimientos en inglés, sino también estrategias para poder vehicular nuestras materias en lengua extranjera, algo que nos parece muy interesante ya que somos un centro plurilingüe. Por todo ello aceptamos participar y nos embarcamos rumbo a Dublín. ¡¡Nos esperaba un curso de CLIL de 1 semana!!   Ahora que ya estamos de vuelta solo podemos decir que el curso y la estancia en Dublín superaron todas nuestras expectativas. El curso fue muy interesante y motivador. Éramos un grupo reducido de profesores de distintas partes de Europa y gracias a la metodología utilizada las clases fueron

ERASMUS+: FORMACIÓ SOBRE INCLUSIÓ A FLORÈNCIA

La segona setmana de març vam gaudir de l’experiència Erasmus+ amb una formació sobre inclusió educativa en la meravellosa capital de la Toscana italiana, Florència, on vam gaudir d’algunes de les obres artístiques més importants del món, la deliciosa gastronomia italiana i la millor companyia d’altres docents d’Espanya, Croàcia, Noruega i Grècia. La paraula que millor defineix la nostra experiència és inclusió . A més de ser el tema principal de la formació, l'experiència Erasmus+ es caracteritza perquè coneixes a moltes persones de diferents països europeus en un entorn multilingüe en què tots s’expressen en una segona llengua, l’anglès, i a nivell professional, que es desenvolupen en diferents etapes educatives. Les nostres companyes eren professores d’infantil, secundària, FP i FPA, cosa que enriquia els intercanvis d’experiències i sabers docents. El curs, Dissenyar entorns d’aprenentatge inclusius per a donar suport a tots els estudiants , va ser impartit per la professora