Passa al contingut principal

Curs de formació "Diversity" en Malta

 Sempre havia desitjat ser alumna Erasmus però quan era estudiant universitària per diferents motius no vaig poder fer realitat un dels meus desitjos.

   Ara, i gràcies a l’oportunitat que m’ ha donat la Comissió d’internalització del IES Consuelo Aranda, ho he pogut fer realitat.

   Ha estat una de les millors experiències formatives que he viscut fins ara perque aprens, coneixes i convius amb altres companys i companyes d’altres nacionalitats. La meua experiència ha durat 7 dies a Malta, país on es barreja la cultura anglesa amb l’estil de vida mediterrani. He tingut l’oportunitat de millorar la meua comunicació oral amb l'anglès a més a més, de formar-me amb un curs de Diversity

     Un dels objectius principals del curs era conèixer i aprendre com motivar als alumnes de diferents nacionalitats, i el repte que els suposa a aquest alumnat, aplegar a un altre país i de cop i volta haver d’aprendre dos idiomes i fins i tot tres. Al realitzar aquest curs ens oferia la possibilitat de conèixer altres professors de diferents nacionalitats i intentar crear algun vincle amb altres centres per a un futur poder realitzar un Job Shadowing.

Si encara vols ser alumne Erasmus, ara és la teua oportunitat.

 Anima't!!!!

Laura Sanchis

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Job Shadowing a Stavanger (Noruega)

  Hola a tots i totes! Tornem a este blog d’experiències ERASMUS+ per a fer-vos partícips de la nostra segona participació en una activitat de job shadowing organitzada per la Comissió d’Internacionalització del nostre centre.  Si la primera vegada estiguérem per terres eslovenes, en aquesta ocasió hem visitat la part més septentrional del nostre continent: Noruega . En concret, hem estat una setmana a dos centres de batxillerat de la localitat de Stavanger . Esta ciutat era una de les més pobres del país i, en l’actualitat, és la capital de la indústria del petroli noruec.   Als dos centres hem aprés com funciona el sistema educatiu noruec i, a més, hem compartit classes d’espanyol, d’anglès, de matemàtiques i de programació aplicada a les matemàtiques amb el professorat local. Vàrem ser acollits amb tot l’afecte i l’eficiència que pugueu imaginar fent que la nostra estada fora d’allò més productiva.   En general podem dir que, tot i les diferències organitzatives de l’etapa de

ERASMUS+: FORMACIÓ SOBRE INCLUSIÓ A FLORÈNCIA

La segona setmana de març vam gaudir de l’experiència Erasmus+ amb una formació sobre inclusió educativa en la meravellosa capital de la Toscana italiana, Florència, on vam gaudir d’algunes de les obres artístiques més importants del món, la deliciosa gastronomia italiana i la millor companyia d’altres docents d’Espanya, Croàcia, Noruega i Grècia. La paraula que millor defineix la nostra experiència és inclusió . A més de ser el tema principal de la formació, l'experiència Erasmus+ es caracteritza perquè coneixes a moltes persones de diferents països europeus en un entorn multilingüe en què tots s’expressen en una segona llengua, l’anglès, i a nivell professional, que es desenvolupen en diferents etapes educatives. Les nostres companyes eren professores d’infantil, secundària, FP i FPA, cosa que enriquia els intercanvis d’experiències i sabers docents. El curs, Dissenyar entorns d’aprenentatge inclusius per a donar suport a tots els estudiants , va ser impartit per la professora